Saturday, September 5, 2009

Balik Raya..

beridang kat bawah???PON BOLLEh..

Teringat suasana kat rumah nak nak raya ni..hurm...kat rumah sekarang ada mak dan yah je...anak anak sumer dah ada kerjaya masing2 dan aku sendiri masih menuntut di UK ni..ops!!!! UKM lah.....herm..mesti mak and ayah kat rumah tak bersemangat nak buat persiapan raya...nak harapkan adik kat rumah masalah jugak...sebab!!! aku x de adik la sebab nye...huhuhu...sabar ye tunggu saya balik ye...tapi bila????herm..tu la masalah nyer,saya sendiri pon x pasti lagi brapa aribulan baru balik...
nak harapkan kakak abang???hurm,,,dorang lg banyak komitmen masing2..nak nak bilamana kakak n kakak ipar pulak,sumer nyer cikgu.so kene tunggu sekolah cuti la...nampaknya esok raya lah baru bergerak balik...hua hua hua...
aku ni masalah jugak..tiket tak pasti ada ke tak...dengar dengar DAH HABIS...tapi ke pahang je pon...habis k????hurm...kalo habis terpakse jugak balik lambat dgn akak abang yang lain..
 x muat space rumah,,terpakse beratur...
tapi yang paling terkilan...tak sempat nak berbuka puasa satu keluarga macam puasa sebelum ni...sehari pon jadi la...baruni awal ramadhan.yng blik cumer aku n kakak je...minggu seterusnya baru abg blik...x merasa lah bukak pose ramai2 macam sebelumni...dengan suasana ank2 seramai 14 orng ank sedara raya tahun ni...maaf ye anak2 moksu tak smpat nak bila barng raya untuk korang...bukan ape,,masalah nyer kalo moksu bli.moklsu kenebli untuk 14 orang,,hua hua hua...tunggu moksu mkn gaji nanti conferm moksu blikan ye..hehehe...tapi i.allah RAYA kali ni mok su bagi DUIT rAYA..rm1 sorang je ye..heheeheheh...(budak2 x leh pegang duit banyak)takot nnti mak bapak yang pakai..ye dak...kuang kuang kuang..
kalo puasa sebelum ni kami siap balik buat projek MEGA mengecat rumah lagi tu...seronok sangat tengok cik abang mengecat..huhuh...
kerja aku jage anak2 la semestinyer.... dan kakak n kakak ipar dok kat dapor ler tempatnyer...hae hae hae
herm...ok lah dulu...tunggu je la nnti...kalo saper balik awak kene kemas rumah dulu ...yang blik lambat KUIH RAYA 5 JENIS sorang k...yang masih belajar terkecuali...aku la tu...kih kih kih...kan untung kan anak bongsu..hheheh...kakak abng jgn marra ar...heheh

No comments:

Post a Comment