Wednesday, September 16, 2009

salam syawal aidil fitri..

hari ini hari ketiga aku berdiam diri kat bilik,mis semua meteeng sebab masalah kesihatan yang aku lalui dan juga sebab menyiapkan sumer tugasan yang aku ada,,tugasan asgment, tadbir soalan, schooll aseccement dan juga kerja2 amal aku kat ukm ni..alhmdulillah assgment sumer selesai cumer tinggal 2 subjek lg yng nak siapkan kat rumah nanti jer...school assesment pula pon hampir selesai, dan soalan dah pon dihanar untuk ditadbir kat sekolah..dan sekarang sebelum aku balik raya ni, aku bertungkus -lumus u menyiapkan tugasan TKP 1...harap semua dpt lah bg kerjasama kat aku...harapan blik rya ni tenang la sikit dari memikir kerja yang tak selesai ni...kalo sblum ni rasa cam diri tak terurus,,"serabut wal ghumut" bnyak sangat rasanya amanah yang aku pikuli tapi tak berres..huhu..

Sekarang masanya untuk aku mengemas barang nak berangkat balik...ape pon salam aidil fitri buat semua teman teman...maaf zahir dan batin...

No comments:

Post a Comment