Saturday, October 31, 2009

selamat ulang tahun....

ain boring..............jom pi joging????? "erm hujan lah,mana ada orng joging ujan ujan ni"..herm...ain nak pi sudy kat bilik ain lah bolleh????,,,"la knp?nak wat per? " herm...ain nak pi lpak2 kat bilik ain lah,,ain demam kan,nnti saya belikan ubat yer??? "ok la..."

huh, puas cari planing nak dpt keizinan g bilik die utk celebrate birthday die..susah btul nak bg yer..akhirnya berjaya juga membodeknye..heeh..utk ain juge...

bergegas la saya n ufa g amik cake yng ditempah smlm...smpai jer..alamk????kdai dah tutup..camner ni!!!  bang kedai sebelah x bukak  arini???" dah bukak dik,tpi die tutup awal harini" adoyai camnerni... nasibla die ada tinggalkan phone no..."ok maaf dik,tuggu akak otw ke kedai ni,tnggu ye" baik kak...

assalamualaikum..ain ain!!!cepat ain bukak pintu ain....

epy bDay to you...aaaaaaaaaiiiiiiieeeeeennnnnnn....

terkezut ain dibuatnye,,,yang demam terus sihat...heheheh...tapi cake potong jer...bukan ape,coz tau nnt x hbs..yang ni conferm x habis...at least skali mkn boleh rasa 3 jenis rasa kan..heheheh..ksudahnnya mg x hbis pon..kuang kuang..

lebih mnarik "baru ingat nak blanja korang KFC!!!!" aper?????(saya n upa) PON BOLLEH..kalo orng nak blanjer biler biler pon bolleh..heheheh...

after magrib stanby nak gerak...tetibe..."alamak!!!ujan..."hua hua hua..x pa x pa...wait wait ok...  after isyak ja...copek2 bersiap saya n upa utk k sana..biar pon tauke yng nak belanja x bersiap lg...yang pasti.kesungguhan tu penting..hehehehe...

selamat hari lahir ain...terima kasih ain...hurm bessst...cheezy wedgest...yummy....kegemaran ku...dlu n kini...:)

nnti blanja lagi ek...hehehh... okep ...JJJJOOOOMMM blik study lak.:)

Percaya lah..ukhuwah yang  pernah dibina atas dasar persahabatn yang ikhlas, i.allah x kan terputus walau setelah pelbagai onak n duri yang lalui bersama..

manis nya persahabatn itu jika dinilai dari aspek yang indah...sgala nostalgia yng negetif  antra kita bertiga anggaplah tak pernah sehingga ke harini..

.."dgn keikhlasan seharusnya bersama kita rela diri utk brkorban demi persahabatn"..

salam ukhuwahfillah dari kami.."senah n upa"

4 comments:

  1. hepy bufday utk ain jugak..
    mg pnjg umo n murah rezki..
    wlaupn ni blog org lain..
    hahaha..
    tlong smpaikan ea sanah..
    kikiki..(^^,)

    ReplyDelete
  2. salam sanah,thnks tau..huhuhu...takk sangke jgk korang nk sambut bufdy ain..terharu rase..persahabatan yang dibina memberi seribu erti buat ain..maaf atas kesilapan lalu..harap hubungan ini terus berkekalan hingga ke akhirnya...salam ukhuwwahh..

    ReplyDelete
  3. Ain...hepy belated bufday....!!!

    ReplyDelete
  4. Kek July.. Bila nak dapat ek..??

    ReplyDelete