Wednesday, October 21, 2009

wajarkah keputusan ku ini...


ya allah...aku hambamu yang sangat lemah bila diuji melibatkan hati dan perasaan terutama bila melibatkan ahli family aku sendiri...ya allah...aku sangat syang kan mereka...ya allah,,benar ke keputusan yang aku buat ni...apa sepatutnya yang patut aku lakukan...adakah ada diantara mereka yang berkecil hati,,ya allah berdosa kah aku...

ya allah..beri kan aku kekuatan,pulihkan kembali semangat ku...tunjukkan aku kebenaran demi kebanaran ya allah...aku sayangi mereka semua tetapi situasi aku sangat tidak mengizinkan...aku benar2 tidak bersedia untk tempuhinya..aku perlukan masa dan waktu untuk aku fokus sendirian...namun, knp mereka tidak memahami situasi ku ni...

mungkin setelah kau dtg kan ia dlm diriku demi kebahagiaan utk aku rasai sementara, dan kini ,kau dtg kan sdikit ujian ini untuk iman aku pula di uji...tapi ya allah..aku benar2 x kuat...semangat aku terus hilang ya allah..  yaallah...

ya allah..ampun kan dosa ku andai ada yang terluka, dan terguris hati...biar kan aku menangis krna kesedihan tanggapan mereka,,tp jgn biarkan mereka menangis kerana rasa bersalah pada tangisan ku...hati aku terlalu halus untuk di uji dgn ujian sebegini, namun aku harus bertahan selagi aku digelar mukmin sejati...tapi aku masih perlukan kekuatan dari kuasa mu ya allah...

ya rabbul izzati...apakah makna semua itu ya allah...aku redha tapi aku sangsi dengan kebenaran yang kau cuba tunjukkan...andai itu kputusan yang terbaik utk ku ya allah,,,jauhkan keraguaan dlm diriku, dan aku bersyukur ya allah...namun pertolongan mu masih aku harapkan,,permudahkan segala urusan kami hambamu ya allah...sesunguhnya kau lebih mengetahui di masa hdapan hari kami kelak.....                                  

                                                                              -terasing dlm sepi88-

1 comment: